top of page

Love to Create


Middenin Zit ik Stil ... Puzzelstukjes Wat past erbij?

Iedere Weg is een Keuze die een pad opgaat met Tegenstrijdigheden om vandaaruit te Leven in Mogelijkheden naar de Vrijheid in Gevoel

Verlangen is de Weg van Vraagtekens die mij Leren Te Leven

Duizenden sterren Dwalen over de Aarde als er Vanuit het Hart Gesproken wordt.

Ik kan reizen naar verre landen Ik kan leven op verschillende plekken Zolang ik mijzelf maar meeneem.

Vol Overvloed Leef ik vanuit mijn Diepste Geheimen Klimmend naar de waarheid van mijn bestaan In een Dal vol Mysteries probeer ik te Proeven wat bij mij hoort Mijn Waarheid

In het moment van De Liefde stroomt de Sprankelende Gloedgolf een Eeuwigheid

In de Hoop vol Verwachting is geen verrassing Laat alles Vrij als een Kind Sprankelend zal datgene zijn waar je niet aan denkt ... Alles...

In Twijfel Vol Overgave In de uren van de Dag is ieder moment Kostbaar in Liefde Geen Twijfel mogelijk

In de Diepste van Verlangen in Schuld vraag ik Vergiffenis zodat er weer ruimte ontstaat voor Vernieuwing

In een droom van Puurheid Trekken we aan de Waarheid die ons Weerspiegeld als een Regenboog van Water en Zonneschijn

Verbondenheid en Vrijheid is de Kracht van ons Bestaan

Tijd doet er niet toe Alles is een Momentopname Het mooie hiervan is dat je zelf kunt beslissen hoe je het in wilt kleuren

Een Gedachte Een Gevoel Een Droom Als een Veertje Dwarrelend in de Lucht De ruimte in als een Reis Alle kanten op van het Bestaan Een Belevenis op zich

Klank Zang Luister in jezelf de Trilling naar buiten toe doet het leven

Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page